مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 12:422022-08-25سياسي

افتتاح پروژه های عمرانی، نشان دهنده همدلی مدیریت شهری است


اگر امروز پروژه های شهری متعدد افتتاح می شود، نشان از همدلی، هم افزایی، هماهنگی و اراده قوی مدیریت شهری برای خدمت به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه افتتاح پروژه های منطقه سه شهرداری اصفهان ضمن گرامیداشت آغاز هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، با بیان اینکه بهره برداری از چنین پروژه های عمرانی، نوید روزهای خدمت بیش تر را می دهد، اظهار داشت: در آستانه آغاز دومین سال فعالیت دوره ششم مدیریت شهری، شاهدیم که پروژه ها به زمان بهره برداری و افتتاح رسیده است و هم زمان عملیات اجرایی و عمرانی پروژه های دیگر آغاز شده است.

وی افزود: مجموعه این تلاش ها و اقدامات حاکی از آن است که شورای اسلامی شهر و شهرداری با روحیه انقلابی و تعامل با سایر بخش ها فعالیت های صادقانه وخالصانه ای را برای آحاد مردم دارند و انتظار به حق این بوده که این مسیر خدمت با سرعت بیش تری پیش برود.

احمدی خاطرنشان کرد: اگر امروز پروژه های شهری متعدد افتتاح می شود، نشان از همدلی، هم افزایی، هماهنگی و اراده قوی مدیریت شهری برای خدمت به مردم است.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه در منطقه سه و محدوده آن بافت تاریخی و آثار و ابنیه میراثی فراوانی وجود دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های عمرانی، نشان دهنده همدلی مدیریت شهری است

افتتاح پروژه های عمرانی، نشان دهنده همدلی مدیریت شهری است