مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 13:022022-08-25اقتصادي

پروژه آبرسانی با اعتباری افزون بر 475 میلیارد ریال در قم به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از بهره برداری از 20 پروژه آبرسانی در بخش های شهری و روستایی با اعتباری افزون بر 475 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این هفته فرصت مناسبی برای تبیین بخشی از تلاش های نظام در خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره اقدامات انجام شده در راستای آبرسانی به مناطق استان اظهار داشت: با وجود کمبود در استان به ویژه در ماه های اخیر تمام سعی خود را با اقدامات فنی و مهندسی به کار بستیم تا با کمترین مشکل در زمینه آبرسانی به مردم شریف استان مواجه شویم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ادامه به تشریح برخی از پروژه های آبرسانی شهری قابل بهره برداری در هفته دولت اشاره و خاطرنشان کرد: اصلاح و رفع نشتی سربندهای خط انتقال 15 خرداد، جا به جایی و حفر دو چاه جدید، جا به جایی و حفر یک چاه جدید در داخل شهر و بهسازی 4 حلقه چاه قدیمی از جمله این پروژه ها است.

وی تعویض شیرآلات خط انتقال، احداث مترمکعبی مخزن 500 و کیلومتر خط انتقال شهر دستجرد و اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی شهرهای قنوات، جعفریه، سلفچگان و کهک را از دیگر پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت برش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی با اعتباری افزون بر 475 میلیارد ریال در قم به بهره برداری می رسد

پروژه آبرسانی با اعتباری افزون بر 475 میلیارد ریال در قم به بهره برداری می رسد