مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 13:022022-08-25حوادث

انهدام باند قاچاق آرد دولتی در گلستان و مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سعید دادگر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی، سرنخ هایی از فعالیت باند سازمان یافته قاچاق آرد دولتی بدست آمد.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد سطح فعالیت اعضای این باند در استان های گلستان و مازندران و به صورت گسترده است که بلافاصله تیم ویژه برای بررسی این پرونده فعالیت خود را آغاز کرد.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: اعضای این باند آردهای دولتی را از سطح نانوایی ها خریداری کرده و با قیمت آزاد به کارخانه ها، قنادی ها و مرغداری ها می فروختند.

دادگر گفت: با پیگیری های انجام شده تمامی اعضای این باند اعم از اعضای اصلی، محل دپوی آردها، راننده های حمل، نانواهای متخلف، دلال های خرید، خریدار آرد قاچاق و خودروهای مورد استفاده در قاچاق آرد شناسایی و اعضای این باند در عملیات همزمان در دو استان گلستان و مازندران دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس مستندات و بررسی های انجام شده اعضای این باند در طول این مدت 480 تن آرد به ارزش ریالی 24 میلیارد ریال قاچاق کردند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: در این عملیات تاکنون هشت نفر دستگیر شده، دو خودرو توقیف شده، 14 تن آرد قاچاق و بیش از 35 تن نهاده دامی قاچاق کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق آرد دولتی در گلستان و مازندران

انهدام باند قاچاق آرد دولتی در گلستان و مازندران