مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 13:472022-08-25سياسي

سرعت عمل دستگاه قضایی در ساماندهی اراضی کشاورزی قابل تقدیر است


مطالعات علمی برای استقرار متوازن سردفترها در استان ها انجام شود و از سرعت عمل دستگاه قضایی در ساماندهی اراضی کشاورزی هرمزگان قدردانی می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در دیدار معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به چالش های اسناد کشاورزی، اظهارداشت: برخی از مردم هرمزگان 10 الی 15 سال گذشته برخلاف قانون اقدام به کشاورزی کرده و باغی را آباد کرده اند و پس از 15 سال و یا چندین نسل به یکباره با چالش حقوقی و قانونی روبرو می شوند.

وی، با ذکر این نکته که اگر به موقع از بروز تخلفات مربوط به زمین جلوگیری شود با چالش های اجتماعی روبرو نخواهیم بود، عنوان کرد: شروع حرکت ساماندهی اسناد بخش کشاورزی همان اتفاقی است که باید در گذشته مورد رسیدگی قرار می گرفت اما امروز چالش آفرین شده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، ساماندهی اسناد بخش کشاورزی را حرکتی بسیار مبارک دانست و ابراز کرد: از توجه و سرعت عمل دستگاه قضایی در تعیین تکلیف و ساماندهی اراضی کشاورزی قدردانی می کنم.

حجت الاسلام عبادی زاده، ضمن تاکید بر همکاری و کمک سازمان جهاد کشاورزی به سازمان ثبت اسناد و املاک، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی به واسطه ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت عمل دستگاه قضایی در ساماندهی اراضی کشاورزی قابل تقدیر است

سرعت عمل دستگاه قضایی در ساماندهی اراضی کشاورزی قابل تقدیر است