مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 14:072022-08-25سياسي

پرداخت هدیه نقدی به کارمندان دانشگاه آزاد به مناسبت گرامیداشت روز کارمند


معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی از پرداخت هدیه نقدی به کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت «روز کارمند» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه با تسلیت سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگان، گفت: آنچه سبب شد یاد و خاطره این دو شهید بزرگوار در اذهان و افکار مردم باقی ماند، آشنایی آنها با مشکلات مردم و تلاش های بی منت و خالصانه آنان است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد همچنین با گرامیداشت هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر دولتمردانی بودند که با توکل به خداوند متعال و با بصیرت و دانش خود، دلسوزانه و صادقانه در مسیر ارتقا و پیشرفت ایران گام برداشتند و در نهایت  جان خود را فدای اعتلای ایران اسلامی کردند.

جاویداظهار کرد:در ایام هفته دولت و روز کارمند که یادآور دولت انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است، فرصت را مغتنم می شمارم و این روز را به تمامی کارکنان عزیز مجموعه دانشگاه آزاد در حوزه های مختلف، تبریک عرض کرده و از زحمات صادقانه و اثربخش آنان در راستای توسعه علم و دانش در کشور قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت هدیه نقدی به کارمندان دانشگاه آزاد به مناسبت گرامیداشت روز کارمند

پرداخت هدیه نقدی به کارمندان دانشگاه آزاد به مناسبت گرامیداشت روز کارمند