مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 14:122022-08-25اقتصادي

‍ استمهال و پرداخت تسهیلات کم بهره به کشاورزان سیل زده در دستور کار مجلس است


رییس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: استمهال وام ها و پرداخت تسهیلات کم بهره در دستور کار است و بانک ها بر اساس قانون به استمهال تسهیلات به سیل زدگان پل دختر مکلف می شوند.

-  محمد جواد عسگری روز پنج شنبه در جریان بازدید از برخی طرح ها و پروژه های شهرستان پل دختر در گفت وگو با خبرنگار فارس در پل دختر اظهار کرد: تسهیلات کم بهره و کمک بلاعوض به سیل زدگان شهرستان پل دختر با برنامه ریزی درست و بر اساس روال قانونی پیگیری می شود و بانک های متولی در این زمینه مکلف خواهند شد.

 وی افزود: با گذشت سه سال از بحران سیل فروردین ماه سال 1398 در پل دختر، خدماتی صورت گرفته، اما در حد جلب رضایت مردم نبوده و کافی نیست.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در پل دختر احداث شود.

 وی افزود: مطالبه و حق وضایع شده مردم پل دختر در سه سال گذشته از دستگاه های متولی پی گیری و پاسخ گویی آنها به مردم درخواست می شود که چرا طی این مدت ماموریت های محوله در حوزه خود را عملیاتی و اجرایی نکردند.

 رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: طی 2 تا سه هفته آینده در صورت ایجاد شرایط لازم ، در جلسه این کمیسیون به اتفاق وزرای جهاد کشاورزی و نیرو و با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم پل دختر در مجلس را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ استمهال و پرداخت تسهیلات کم بهره به کشاورزان سیل زده در دستور کار مجلس است

‍ استمهال و پرداخت تسهیلات کم بهره به کشاورزان سیل زده در دستور کار مجلس است