مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 14:472022-08-25ورزشي

تنور فوتبال همدان از امروز داغ می شود/ رقابت 10 تیم در لیگ


رییس هیات فوتبال استان همدان از آغاز رقابت های لیگ استان با حضور 10 تیم خبر داد و گفت: - عباس صوفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: رقابت های لیگ قهرمانی فوتبال استان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از امروز با حضور 10 تیم در شهرهای مختلف آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: سه تیم داریوش، پاسارگاد نوین و گرین کشاورز از نهاوند، الوند نوین، مهر و شهدای جورقان از همدان ذوب فلزات از بهار، شهرداری از مریانج، ستاره سرخ از تویسرکان و عقاب الوند از شهرستان اسدآباد در لیگ امسال شرکت دارند.

رییس هیات فوتبال استان همدان با بیان اینکه لیگ امسال در یک گروه و مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد، افزود: قهرمان لیگ استان جواز حضور در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور را به دست می آورد.

وی با بیان اینکه در پایان لیگ تیم های نهم و دهم به دسته یک استان سقوط خواهند کرد، خاطرنشان کرد: امروز و در استادیوم شهید هرمزی تویسرکان تیم فوتبال عقاب الوند اسدآباد میزبان شاگردان مصطفی امیری در تیم مهر همدان است.

  صوفی عنوان کرد: نماینده اسدآباد به دلیل آماده نبودن زمین چمن این شهرستان، در بازی های خانگی در تویسرکان میزبان رقبا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنور فوتبال همدان از امروز داغ می شود/ رقابت 10 تیم در لیگ

تنور فوتبال همدان از امروز داغ می شود/ رقابت 10 تیم در لیگ