مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 19:122022-08-25اقتصادي

پرداخت تسهیلات 200 میلیونی مسکن روستایی به زودی ابلاغ می شود


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه طی برنامه ریزی ها و صحبت هایی که در دولت و مجلس انجام شده مبلغ تسهیلات مسکن دو برابر شده، - محمدرضا شاملو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با بیان اینکه روستاهای گیلان به ویژه لنگرود دارای ظرفیت های گردشگری بسیار پایلوت انتخاب می شوند توجه کرد.

  شاملو با بیان اینکه در شهرستان لنگرود سه تا چهار روستا دارای شرایط مناسبی به عنوان روستاهای گردشگری هستند، افزود: در این سه روستا کارهای مطالعاتی انجام شده و به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این روستاها خواهیم بود.

  وی از تکمیل پروژه های نیمه تمام در روستاهای گیلان خبر داد و گفت: این پروژه ها از طریق اعتبارات ملی و استانی و بعضا دهیاری ها تکمیل و برای استفاده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم در روستاها برای ساخت مسکن 100 میلیون تومان تسهیلات دریافت می کردند، تصریح کرد: طی برنامه ریزی ها و صحبت هایی که در دولت و مجلس انجام شده مبلغ تسهیلات مسکن دو برابر شده و تسهیلات مسکن روستایی به 200 میلیون تومان افزایش یافته و به زودی ابلاغ خواهد شد.

  انتهای پیام/84008


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 200 میلیونی مسکن روستایی به زودی ابلاغ می شود

پرداخت تسهیلات 200 میلیونی مسکن روستایی به زودی ابلاغ می شود