مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 19:322022-08-25اقتصادي

برنامه ریزی برای صادرات یک میلیون دلاری از زنجان


استاندار زنجان با بیان اینکه برنامه ریزی استان رسیدن به صادرات یک میلیارد دلاری در طول یک تا دو سال آینده است، گفت: کشور ارمنستان یکی از اهداف صادراتی استان زنجان بر اساس برنامه ریزی ها به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان،  در جریان سفر هیأت تجاری اقتصادی استان زنجان به کشور ارمنستان این تیم به همراه سفیر ایران در ارمنستان با محسن افشارچی استاندار به صورت مجازی گفت وگو و رایزنی کردند.

 استاندار زنجان در این گفت وگو با بیان اینکه در استان برای هیأت های تجاری پیش از حضور در کشورهای مختلف، اهداف توسعه اقتصادی استان را تشریح کرده و تیم ها بر همان اساس در کشورها حضور پیدا می کنند تا بتوانیم پس از بازگشت بر اساس برنامه ها پیشرفت حاصل شود، افزود: امید است با تعاملات تجاری و اقتصادی، پس از این همکاری های گسترش پیدا کند.

 محسن افشارجی با بیان اینکه برنامه ریزی استان رسیدن به صادرات یک میلیارد دلاری در طول یک تا دو سال آینده است، خاطرنشان کرد: کشور ارمنستان یکی از اهداف صادراتی استان زنجان بر اساس برنامه ریزی ها به شمار می رود.

همچنین سفیر ایران در ارمنستان با بیان اینکه این تیم سفر کرده به ارمنستان بسیار خوب و توانمند و قابل و آگاه نسبت به این مسائل اقتصادی و همکاری های تجاری بود، اظهار کرد: استان زنجان دارای پت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای صادرات یک میلیون دلاری از زنجان

برنامه ریزی برای صادرات یک میلیون دلاری از زنجان