مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 20:372022-08-25اقتصادي

بهره برداری و آغاز احداث 33 پروژه عمرانی در داراب


امسال در هفته دولت، 33 پروژه با اعتبار 359 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، فرهاد سعدی در نشست خبری هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برای گاز رسانی به روستاها 215 میلیارد تومان اعتبار و برای اجرای 31 هزار متر آسفالت در روستاها و بازنگری طرح هادی، در مجموع 7 میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار داراب گفت: افتتاح دو مدرسه 6 کلاسه در روستاهای شمس آباد بختاجرد و حسن آباد فسارود، مرکز خدمات جامع سلامت مروارید، خانه بهداشت لایزنگان، تامین آب سد برای مجموعه دوبان، روستاهای شهنان، دولت آباد و بهادران، آب رسانی مجموعه رکن آباد، اسلام آباد، قلعه بیابان از پروژه های هفته دولت به شمار می رود.

سعدی اظهار داشت: احداث مخزن 300 متر مکعبی هیربدان، بازسازی و توسعه شبکه و خط انتقال برق فورگ به طول 6 کیلومتر، احداث چمن مصنوعی در روستاهای مروارید، کرسیا و شهرک فجر نیز به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح های اشتغالزا نیز گفت: احداث سردخانه بالای صفر درجه با ظرفیت یک هزار تن در شهرک صنعتی، آغاز ساخت کارخانه فرو آلیاژ رباط را در هفته دولت خواهیم داشت که پس از تکمیل 170 نفر را مشغول به کار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری و آغاز احداث 33 پروژه عمرانی در داراب

بهره برداری و آغاز احداث 33 پروژه عمرانی در داراب