مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 20:472022-08-25ورزشي

اولویت دانشگاه خلیج فارس اتمام پروژه های نیمه کاره است


اولویت اصلی این دانشگاه و مدیریت جدید اتمام پروژه های نیمه تمام می باشد.

- محمد مدرسی رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان بوشهر اظهار داشت: دانشگاه ها به عنوان رأس هرم نهادهای علمی یک جامعه در فرایند توسعه و پیشرفت کشور مطرح اند و حرکت دانشگاه باید در مسیر مسئولیت پذیری باشد.

رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به اینکه ارتقا جایگاه علمی دانشگاه از طریق توسعه توانمندی های علمی، فناوری و نوآوری از برنامه های مدیریت جدید می باشد، گفت: از اعضا هیئت علمی باتجربه در نقش مربی دانشجویان کارشناسی خصوصاً ورودی جدید بکار خواهیم گرفت و با توجه به نیاز استان، پرورش نیروی متخصص کارآمد برای بخش های صنعت در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

مدرسی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال ایجاد و افزایش منابع درآمدی پایدار (توسعه زیرساخت های رفاهی و ورزشی از قبیل مهمانسرا، پلاژ، استخر، سالنها و…) برای دانشگاه و توجه ویژه به اقتصاد در آموزش عالی و پیگیری استقلال مالی دانشگاه با همکاری هیئت امنا هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین اولویت های ما اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام دانشگاه شامل پروژهشگاه های دانشکده کسب وکار و اقتصاد (4500 مترمربع)، استخر (2000 مترمربع)، مهمانسرا (خوابگاه دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دانشگاه خلیج فارس اتمام پروژه های نیمه کاره است

اولویت دانشگاه خلیج فارس اتمام پروژه های نیمه کاره است