مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 21:122022-08-25اقتصادي

بهره برداری از 36پروژه عمرانی در بخش شاهرود خلخال


همزمان با دومین روز از هفته دولت 36پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 125میلیارد ریال دربخش شاهرود شهرستان خلخال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدجواد یحیی زاده شامگاه امروز در دیدار با امام جمعه بخش شاهرود خلخال اظهار کرد: همزمان با دومین روز از هفته دولت بیش از 36پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 125میلیارد ریال در بخش شاهرود شهرستان خلخال به بهره برداری رسید.

وی افزود: در روستاهای لرد، درو ، جلال آباد و گیلوان آبرسانی، تکمیل انشعاب، تکمیل اتاق فرمان، شبکه آب، بهسازی چشمه طی هفته دولت در دستور کار است.

فرماندار خلخال تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای علی آباد و ماجولان، کانال کشی، دیوار حایل و زیرسازی و بهسازی معابر، دیوار حائل روستای میانرودان، اسبو، درو، شال، کانال کشی روستاهای کهل، گیلوان، ماجولان، شال نیز از عمده طرح های عمرانی در روستاهای شاهرود است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

گفتنی است؛ فرماندار خلخال امروز با حضور امام جمعه بخش شاهرود به بررسی مشکلات منطقه از جمله راه اصلی خلخال-کلور-درام، جاده گردشگری شال، ماجولان، ماسوله و فاضلاب شهر کلور  پرداختند.

همچنین در دومین روز از هفته دولت با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرماندار خلخال و امام جمعه بخش شاهرود با حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 36پروژه عمرانی در بخش شاهرود خلخال

بهره برداری از 36پروژه عمرانی در بخش شاهرود خلخال