مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 21:322022-08-25سياسي

در مدیریت ها کسانی بکارگیری می شوند که سیاست های دولت را قبول داشته باشند


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: در مدیریت ها کسانی بکارگیری می شوند که سیاست های دولت را قبول داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار عبدالله رشیدی پور شامگاه امروز در همایش روز کارمند در جهانی با آن اظهار کرد: طی این سال ها 42 ایستگاه رادیویی تلویزیونی و ماهواره ای علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت کرده اند.

وی با بیان اینکه دولت فعلی مردمی و انقلابی و گوش به فرمان رهبری است گفت: دولت در حوزه سیاست خارجی کارهای بسیاری انجام داده است.

وی با اشاره به جراحی اقتصادی دولت در حوزه داخلی نیز گفت: دولت توجه ویژه ای به کردستان دارد به گونه ای که در سفر رییس جمهور 17 هزار میلیارد تومان بری کردستان در بخش های مختلف مصوب شد.

  معاون توسعه مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان افزود: در هفته دولت در استان 600 طرح در زمینه های تولیدی و خدماتی با 3200 میلیارد تومان کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسند.

رشیدی پور با گرامیداشت روز کارمند از وجود بیش از 54 هزار کارمند در استان خبر داد و گفت: در مدیریت ها کسانی بکارگیری می شوند که سیاست های دولت را قبول داشته باشند.

انتهای پیام/2330/75


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مدیریت ها کسانی بکارگیری می شوند که سیاست های دولت را قبول داشته باشند

در مدیریت ها کسانی بکارگیری می شوند که سیاست های دولت را قبول داشته باشند