مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 21:422022-08-25سياسي

بهره برداری از 5 طرح اقتصادی در تویسرکان/ 50 میلیارد تومان برای بهسازی روستاها


فرماندار تویسرکان با اشاره به افتتاح پنج طرح اقتصادی با 23 میلیارد اعتبار در این شهرستان گفت: بیش از 50 میلیارد تومان از سفر ریاست جمهوری برای بهسازی روستاهای تویسرکان اختصاص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان عصر امروز به مناسبت هفته دولت پنج پروژه اقتصادی این شهرستان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان و نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

نخستین پروژه افتتاح شرکت بسته بندی محصولات خشکبار به ویژه گردو مشتقات آن با آورده یک میلیارد تومان سرمایه گذار با اشتغالزایی برای 72 نفر در مرکز فنی وحرفه ای شهید مفتح تویسرکان بود.

بهره برداری تصفیه خانه شرکت دانش بنیان فاران شیمی تویسرکان با ظرفیت 40 متر مکعب در روز با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در دومین روز از هفته دولت توسط مدیرکل محیط زیست استان همدان با همراهی معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار و نماینده و فرماندار این شهرستان صورت گرفت.

سومین پروژه در دومین از روز هفته دولت کشتارگاه دام سبک و سنگین در زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع به مالکیت آقای مرآتی افتتاح شد، کشتارگاه با حجم 230 راس دام در روز و اشتغالزایی برای 32 نفر با سرمایه گذاری 15میلیارد تومان خدمات دهی خود را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 طرح اقتصادی در تویسرکان/ 50 میلیارد تومان برای بهسازی روستاها

بهره برداری از 5 طرح اقتصادی در تویسرکان/ 50 میلیارد تومان برای بهسازی روستاها