مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 21:472022-08-25پزشكي

آب بیمارستان های همدان تامین است/ به خاطر کم آبی هیچ خدمتی تعطیل نشده است


محمد مهدی مجذوبی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفت وگو با فارس با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر شهر همدان با بحران آب مواجه شده است اظهار کرد: در این شرایط تمهیداتی برای تامین آب بیمارستان ها اندیشیده شد که البته بیمارستان فاطمیه، سینا و فرشچیان هیچ مشکل خاصی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه در بیمارستان بعثت محدودیت های خاصی وجود داشت اما مدیریت شد گفت: به دلیل موقعیت بیمارستان شهید بهشتی که حتی ساعاتی که آب قطع می شود فشار آب در آنجا کم است و نمی توان ذخایر را شارژ کرد، کمی با مشکل مواجه بودیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خاطرنشان کرد: در این شرایط درصدد بودیم خدمات بیماران دچار مشکل نشود، به ویژه اینکه آنجا سانتر بیماران همودیالیز است و بیش از 200 نفر از بیماران برای درمان بیماری دیالیز مراجعاتی به این مرکز دارند.

 وی با تاکید به اینکه طی چند روز اخیر آنجا را طوری مدیریت کردیم که خدمات برای بیماران بستری، دیالیزی، داخلی و جراحی مختل نشود تصریح کرد: محدودیت های مدیریت شده ای را مدیر و رییس بیمارستان اعمال کردند که خدمات مختل نشود.

مجذوبی با اشاره به انتشار یک فیلم از اتاق عمل در فضای مجازی گفت: آن فیلم اتاق عمل هم درست در ساعاتی که کار مدیریت شده بود، گرفته شده وگرنه عمل هم با موفقیت انجام شده بود و بعد از عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب بیمارستان های همدان تامین است/ به خاطر کم آبی هیچ خدمتی تعطیل نشده است

آب بیمارستان های همدان تامین است/ به خاطر کم آبی هیچ خدمتی تعطیل نشده است