مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 22:022022-08-25سياسي

پولی که به نام امحاء پسماند از جیب پزشکان فردیس هدر می رود


رییس نظام پزشکی شهرستان فردیس گفت: امحاء پسماندهای عفونی شهرستان فردیس به درستی انجام نمی شود و پیمانکار پسماند شهرداری کرج هزینه امحاء را می گیرد و پسماندهای عفونی را به صورت غیراصولی در حلقه دره دفن می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، محمدرضا حسینی، رییس نظام پزشکی شهرستان فردیس در حاشیه همایش بزرگداشت روز پزشک که ظهر امروز در فردیس برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات پزشکان و مدافعان سلامت در دوران سخت کرونا، در خصوص اداره نظام پزشکی شهرستان، بیان کرد: نظام پزشکی فردیس یک نظام نوپا، یک سازمان و NGO غیر دولتی است که دومین دوره خود را می گذراند و طبق قانون مصوب مجلس، وظیفه صیانت از حقوق شهروندان درمقابل کادر درمان را بر عهده دارد.

    وی با بیان بخشی از مشکلات نظام پزشکی شهرستان فردیس، گفت: مشکل عمده پزشکان عدم تعهد بیمه هاست.

طبق قانون بیمه همگانی موظف است همه آحاد جامعه را تحت پوشش قراردهد و 90 درصد هزینه های بخش بستری و 70 درصد بخش سرپایی را باید پوشش دهد؛ در حالیکه از سال 73 و زمان تصویب این قانون تا کنون این امر محقق نشده است و بیمه ها به تعهدات خود عمل نمی کنند.

  این مقام مسؤول به مشکلات پزشکان در خصوص اجرای طرح نُسَخ الکترونیک اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح قرار بود 30 درصد هزینه های خرید تجهیزات مختلف از جمله کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولی که به نام امحاء پسماند از جیب پزشکان فردیس هدر می رود

پولی که به نام امحاء پسماند از جیب پزشکان فردیس هدر می رود