مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 22:272022-08-25ورزشي

کاپیتان ذوب آهن: دلتنگ هواداران بودیم/ روی پنالتی های منشا کار کرده بودیم


ورود هواداران به ورزشگاه ها را تبریک می گویم، دلتنگ آن ها بودیم و از بازگشتشان خوشحال شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود ابراهیم زاده کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: ورود هواداران به ورزشگاه ها را تبریک می گویم؛ دلتنگ آن ها بودیم و از بازگشتشان خوشحال شدیم، امیدوارم همیشه و با تعداد بیشتری در ورزشگاه ما را حمایت کنند.

وی افزود: بازی خوبی بود، از معدود بازی هایی بود که مس رفسنجان موقعیتی در جریان بازی نداشت و این نشان می دهد که عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشتیم .

روی پنالتی های منشا کار کرده بودیم حبیب فرعباسی، دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن پس از پایان بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خوبی بود، همه بچه ها تلاش کردند، خوشحالم که تیم یکدست و همدلی داریم و عملکرد تیم نتیجه تلاش همه بازیکنان و کادرفنی است.

وی افزود: روی پنالتی های گادوین منشا کار کرده بودیم و می دانستیم که به چه شکل ضربه می زند و چه زمانی مکث می کند و خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم.

فرعباسی در پایان در رابطه با عملکرد خود در سه بازی اول فصل گفت: از عملکرد خود در بازی با پرسپولیس راضی بودم؛ در بازی با تراکتور هم علی رغم گلی که دریافت کردم بازی خوبی بود، در کل امیدوارم که این روند را تا پایان فصل ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپیتان ذوب آهن: دلتنگ هواداران بودیم/ روی پنالتی های منشا کار کرده بودیم

کاپیتان ذوب آهن: دلتنگ هواداران بودیم/ روی پنالتی های منشا کار کرده بودیم