مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 07:522022-08-26پزشكي

مرکز جامع سلامت کوهپایه افتتاح شد/ تولد اولین نوزاد 3 ساعت بعد از افتتاح


سه ساعت بعد از افتتاح مرکز جامع سلامت کوهپایه در بخش زایشگاه این مرکز نوزاد دختری به دنیا آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهپایه،  شاهین شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حاشیه افتتاح مرکز جامع سلامت کوهپایه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز با زیربنای حدود هزار و 800 متر توسط خیران ساخته و توسط علوم پزشکی اصفهان تجهیز شده است.

وی افزود: سال ها بود که زایشگاه شهرستان کوهپایه تعطیل شده بود که از بُعد تجهیزاتی و نیروی انسانی، زایشگاه کوهپایه جزو یکی از زایشگاه های استاندارد استان شد؛ همچنین بحث درمانی آن از بخش خصوصی به دولتی تبدیل شد.

تنها مرکز تشخیص اعتیاد در شرق اصفهان منصور رفعیان رییس هیات مدیره خیریه سیدالشهدا کوهپایه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مرکز جامع سلامت شهر کوهپایه حدود یک هزار و 800 متر در دو طبقه افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این مرکز دارای بخش های مختلف است، گفت: یکی از این بخش ها زایشگاه است که بیشتر از 7 سال تعطیل بود، که با افتتاح این مرکز زایشگاه نیز به بهره برداری رسید.

رفعیان با اشاره به اینکه جمعیت کارگری زیادی در شرق اصفهان حاضر می شوند که تعداد آن بیشتر از 25 هزار نفر بیمه شده است که می توانند از خدمات این مرکز سلامت استفاده کنند، گفت: مرکز تشخیص اعتیاد یکی از بخش های دیگر این مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جامع سلامت کوهپایه افتتاح شد/ تولد اولین نوزاد 3 ساعت بعد از افتتاح

مرکز جامع سلامت کوهپایه افتتاح شد/ تولد اولین نوزاد 3 ساعت بعد از افتتاح