مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 08:172022-08-26سياسي

افتتاح شرکت خدمات خودرویی شرکت ملی مس به مناسبت هفته دولت در رفسنجان


با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، شرکت خدمات خودرویی اطلس مس در رفسنجان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، صبح امروز به مناسبت هفته دولت با  حضور دکتر فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، معاون اقتصادی استاندار کرمان، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس و جمعی از مسؤولان شرکت خدمات خودرویی اطلس مس در رفسنجان افتتاح شد.

محمدسعید هاشمی مدیرعامل شرکت اطلس مس کویر عنوان کرد: شرکت اطلس مس کویر با سهام 100 درصدی متعلق به صندوق بازنشستگی کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران است که از سال 81 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون حدود 401 دستگاه خودرو دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه محل استقرار این شرکت سرچشمه بود و با توجه به حجم کاری که در رابطه با خدمات خودرویی سبک انجام می دهد لازم بود در رفسنجان محلی برای استقرار داشته باشیم که زمینی به مساحت 4300 متر مربع خریداری شد و از سال 99 کارمان را شروع کردیم و امسال اواخر تیرماه به بهره برداری رسید.

هاشمی تصریح کرد: این شرکت با سه مجتمع سرچشمه، شهربابک و سونگون تبریز همکاری می کند که 281 دستگاه در سرچشمه، 55 دستگاه در شهربابک و 66 خودرو در تبریز مستقر است.

وی خاطرنشان کرد: مساحت کل ساختمان اداری 1155 متر و کارگاه ها 75 متر مربع است و حدود 12 میلیارد تومان هزینه ساخت و خرید زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح شرکت خدمات خودرویی شرکت ملی مس به مناسبت هفته دولت در رفسنجان

افتتاح شرکت خدمات خودرویی شرکت ملی مس به مناسبت هفته دولت در رفسنجان