مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 09:222022-08-26حوادث

کوهنوردان گمشده ارتفاعات نیلکوه گالیکش پیدا شدند


رییس هلال احمر شهرستان های گالیکش و مینودشت گفت: با تلاش امدادگران این جمعیت 2 کوهنورد که در ارتفاعات منطقه نیلکوه گالیکش گمشده بودند، سالم پیدا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از هلال احمر گلستان، محمدرضا استیری اظهارداشت: پنجشنبه شب گزارشی مبنی بر گمشدگی 2 فرد 21 و 37 ساله در منطقه نیلکوه دهنه پاسنگ پایین به پایگاه امداد و نجات مرحوم حاج امیر ابراهیمی (سه راهی) گالیکش اعلام شد.

وی افزود: در این حادثه 2 تیم امدادی در قالب چهار نجاتگر به همراه یک راه بلد بومی با به کارگیری خودروهای کمک دار آمبولانس و خودرونجات به منطقه اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان های گالیکش و مینودشت ادامه داد: نیروهای امدادی با همکاری یک راه بلد بومی افراد گمشده را پس از حدود 2 ساعت پیدا کرده و در محل امن تحویل خانواده هایشان دادند.

استیری بیان کرد: این 2 از ساکنان روستای اطراف بودند که برای کوهنوردی و گردشگری به مقصد مرداب نیلکوه عازم طبیعت کوه شدند، اما با تاریک شدن و نداشتن تجهیزات لازم مانند چراغ قوه مسیر بازگشت را گم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آبشار لووه، آق سو و گلستان، مرداب نیلکوه، درخت گردوی فارسیان، موزه حیات وحش میرزابایلو، مرتع بادیانلی روستای آق قمیش، روستاهای قوشه چشمه، تنگراه، لووه، کرنگ کفتر، کندوس کوه، فارسیان، پنو، کیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهنوردان گمشده ارتفاعات نیلکوه گالیکش پیدا شدند

کوهنوردان گمشده ارتفاعات نیلکوه گالیکش پیدا شدند