مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 10:022022-08-26سياسي

کانون بسیج اساتید در آبیک افتتاح شد


طی مراسمی، کانون بسیج اساتید در دانشگاه غیرانتفاعی غیاث الدین جمشید کاشانی شهرستان آبیک افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، طی مراسمی و با حضور رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)،  رییس سازمان بسیج اساتید استان قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک و دیگر مسئولان، کانون بسیج اساتید در دانشگاه غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک افتتاح شد.

سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، نقش بسیج اساتید به عنوان یکی از قشرهای تخصصی بسیج در راستای کارآمدی نظام موثر دانست و اذعان کرد: با توجه به وجود 20 قشر بسیج،  بسیج اساتید جذب،  ساماندهی و تشکیل بسیج دهها میلیونی را بر عهده دارد که در زمینه علمی و سطح معنویت اساتید تاثیرگذار است.

  وی با اشاره به عضویت 60 استاد دانشگاه از دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور واحد شهرستان آبیک در کانون بسیج اساتید افزود: هدف این است که اساتیدی در تراز انقلاب داشته باشیم و در زمینه جهاد تبیین و مباحث علمی بتوانند به مسئولان کمک کنند.

  سرهنگ صادق پور ادامه داد: با توجه به ظرفیتهای موجود در دانشگاه غیاث الدین جمشید کاشانی و همجواری دانشگاه با شهرک صنعتی، ارتباط صنعت با دانشگاه و ارزیابی و فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون بسیج اساتید در آبیک افتتاح شد

کانون بسیج اساتید در آبیک افتتاح شد