مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 13:122022-08-26اقتصادي

پرداخت هزار میلیارد تومان به روستاها از محل بازگشت مالیات شرکت ها


استاندار زنجان زنجان به بازگشت مالیات ارزش افزوده شرکت های بزرگ به استان اشاره کرد و گفت: از این محل یک هزار میلیارد تومان به روستاها و بیمارستان ها پرداخت شده است که در کل سال گذشته حدود 600 میلیارد تومان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی امروز در جمع مسؤولان و دهیاران و مردم روستای بناب زنجان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت رجایی و باهنر و با اشاره به اینکه امسال روزهای هفته دولت صورت گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات آب در استان و تلاش برای حل مشکلات با نگاه ملی گفت: حل مشکلات آب روستاها از اولویت های ماست و در این زمینه و برای حل مشکلات آب زنجان، ابهر و خدابنده و دیگر نقاط استان برنامه داریم و در این زمینه تلاش می کنیم.

افشارچی با بیان اینکه در حوزه راه روستایی و معادن کارهای خوبی انجام گرفته است، افزود: امسال 31 کیلومتر راه روستای در استان آسفالت شده است.

افشارچی به بازگشت مالیات ارزش افزوده شرکت های بزرگ به استان اشاره کرد و گفت: از این محل یک هزار میلیارد تومان به روستاها و بیمارستان ها پرداخت شده است که در کل سال گذشته حدود 600 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه معادن هم اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، افزود: امسال یک هزار 600 میلیارد تکلیفی تبصره ماده 16 دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت هزار میلیارد تومان به روستاها از محل بازگشت مالیات شرکت ها

پرداخت هزار میلیارد تومان به روستاها از محل بازگشت مالیات شرکت ها