مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 13:122022-08-26اقتصادي

وزیر اقتصاد: الگوی جدید سهام عدالت در ماه های آتی رونمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی امروز 4شهریور در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی با اشاره درآمدهای حاصل از مالیات اظهار داشت:درآمد مالیات 3500شرکت بزرگ تولیدی که بیش از  6هزار میلیارد تومان بود برای توسعه استان ها به حساب آن ها  برگشت داده شد.

وی با اشاره به درگاه ملی صدور مجوزها تصریح کرد:  از زمان راه اندازی درگاه ملی صدور مجوزها تا کنون بیش از 240هزار درخواست صدور مجوز ارسال و برای بیش از 74هزار نفر مجوز کسب وکار صادر شد.

خاندوزی با تاکید به اوضاع نامناسب شاخص های اقتصادی در زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم گفت: دولت مردمی در زمان روی کار آمدن اولین هدفش نشان دادن این نکته بود که در اوضاع و شرایط بد اقتصادی هم می شود تورم را کنترل و موانع تولیدی را برداشت و کشور را به ثبات نسبی اقتصادی رساند.

خاندوزی با اشاره به اینکه کنترل نرخ ارز یک لنگر تاریخی بود خاطر نشان کرد: افزایش ارز  موجب بی ثباتی بازار ارز و تاثیر مستقیمی بر روی قیمت سایر محصولات داشت که با کنترل نرخ ارز جلو بی ثباتی بازار گرفته شد.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به افزایش قیمت کالاها به دلیل جنگ اوکراین در سطح جهانی و به طبع در داخل کشور یاد آور شد : دولت برای کنترل بازار چاره ای جز اصلاح یارانه ها و مردمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: الگوی جدید سهام عدالت در ماه های آتی رونمایی می شود

وزیر اقتصاد: الگوی جدید سهام عدالت در ماه های آتی رونمایی می شود