مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 13:372022-08-26اقتصادي

مقاوم سازی 108 وحد روستایی در تویسرکان


فرماندار تویسرکان با اشاره به افتتاح پنج پروژه خدماتی در سومین روز از هفته دولت در تویسرکان گفت: از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال 108 واحد روستایی تویسرکان مقاوم سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان ظهر سومین روز از هفته دولت پنج طرح خدماتی طرح توسط نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و جمعی از مسوولان در این شهرستان افتتاح شد.

اجرای طرح هادی و فاز اول بهسازی روستای دارانی علیا با عملیاتی کردن اقدامات چون جدولگذاری به طول یک هزار و 400 متر، جابجایی شبکه 3 کیلومتر، زیر سازی 7 هزار مترمربع و 7 هزار متر مربع آسفالت ریزی با صرف یک میلیارد و 900 میلیون تومان به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

بهسازی و آسفالت معابر روستای آرتیمان با هزینه کرد اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان پروژه دوم بنیاد مسکن افتتاح شد، اقدامات انجام شده در این پروژه شامل جدولگذاری به طول یک هزار و800 متر، زیرسازی و آسفالت 7 هزار متر مربع، دیوارسازی به طول 100 متر مربع و جابجایی شبکه به طول 400 متر می شود.

اجرای آسفالت و ترمیم نوارهای حفاری روستای قلقل به مساحت 700 متر مربع و صرف 200 میلیون تومان همزمان با دیگر پروژه های بنیاد مسکن در سومین روز از هفته دولت بود که به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 108 وحد روستایی در تویسرکان

مقاوم سازی 108 وحد روستایی در تویسرکان