مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 13:422022-08-26سياسي

پیام سران قوا برای درگذشت آیت الله ناصری


رییس جمهور، رییس قوه قضاییه و رییس مجلس در پیامهای جداگانه درگذشت آیت الله محمدعلی ناصری، استاد اخلاق و مدرس حوزه های علمیه را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، متن پیام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیمانا لله و انا الیه راجعوندرگذشت عالم وارسته حضرت آیت الله محمدعلی ناصری، استاد اخلاق و مدرس حوزه های علمیه موجب تالم و تاثر خاطر شد.

این روحانی پارسا و شیفته و دلباخته ی امام زمان(عج)، با حضور فعال و موثر در حوزه های علمیه و چندین مرکز دینی و فرهنگی، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در مسیر ترویج معارف اسلامی و بخصوص تبیین ارزش های والای فرهنگ انتظار ولی عصر(عج) سپری کرد.

نقش ایشان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل ( رحمه الله علیه) و رهبری معظم انقلاب ( مد ظله العالی) در تمام مقاطع حساس کشور نیز تحسین برانگیز است و نقطه ی امید دلدادگان به نظام و انقلاب در گروههای مختلف مردم بویژه در استان انقلابی و شهید پرور اصفهان به حساب می امد.

ایشان در کنار تلاش های علمی فراوان، تربیت شاگردان فرهیخته و اخلاق مدار، در انجام فعالیت های خیرخواهانه ازجمله ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی نیز مشارکت جدی داشت و آثار ماندگاری از خود برجا گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سران قوا برای درگذشت آیت الله ناصری

پیام سران قوا برای درگذشت آیت الله ناصری