مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 15:072022-08-26سياسي

وزیر امور خارجه: در مراحل پایانی لغوتحریم ها هستیم


اگر آمریکایی ها در مذاکرات لغوتحریم ها واقع ‍بینانه برخورد کنند، فکر می کنم مسئله لغوتحریم ها حل شدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزیر امور خارجه در دیدار با حسین موینی رییس جمهور زنگبار با بیان اینکه برای رفع تحریم های ایران، در دولت جدید تلاش های زیادی کردیم و در حال طی کردن مراحل پایانی کار هستیم، گفت: اگر آمریکایی ها واقع بینانه برخورد کنند، فکر می کنم حل شدنی است.

وی تا تقدیر از مساعدت ها و تعاملات تانزانیا و زنگبار در دوران تحریم، خطاب به رییس جمهور زنگبار گفت: سلام های گرم رییس جمهور و دعوت رسمی رییس جمهور را به جنابعالی را میرسانم.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران دارای مقام پنجم در حوزه هایی مانند های تک، پزشکی و دانش است، ادامه داد: حاضریم به شما کمک کرده و این فن آوری ها را منتقل کنیم چراکه رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که با آفریقا تعاملات را افزایش و به مردم آفریقا، کمک کنیم.

امیر عبداللهیان با اشاره به ظرفیت های مختلف جمهوری اسلامی ایران در حوزه های پزشکی، دارو، کشاورزی، آموزش پزشکی، شیلات و .

خاطرنشان کرد: آمادگی داریم تعدادی بورسیه برای دانشجویان زنگباری در ایران داشته باشیم، همچنین در حوزه تولید برق و استفاده از انرژی خورشیدی، ایران دارای تکنولوژی بالایی است و در حال حاضر تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه: در مراحل پایانی لغوتحریم ها هستیم

وزیر امور خارجه: در مراحل پایانی لغوتحریم ها هستیم