مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 15:322022-08-26سياسي

آبرسانی سیار به 14 روستای اسدآباد همدان


در حال حاضر از 14 چاه آب شرب شهر اسدآباد تعداد چهار حلقه چاه خشک و قنات شهر از مدار خارج شده و عدم توازن تولید و مصرف آب قطعی شبانه را در این شهر رقم زده است .

- ایسنا: فرماندار اسدآباد از آبرسانی سیار به 14 روستای این شهرستان خبر داد.

حسین علی شرکایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اسدآباد اظهار کرد: در حال حاضر از 14 چاه آب شرب شهر اسدآباد تعداد چهار حلقه چاه خشک و قنات شهر از مدار خارج شده و عدم توازن تولید و مصرف آب قطعی شبانه را در این شهر رقم زده است .

وی با اشاره به اینکه برای جبران کمبود آب، حفر چاه شماره 22 توسط امور آب و فاضلاب شهرستان انجام گرفت و روز گذشته این حلقه چاه افتتاح شد، تصریح کرد: در روزهای آتی حلقه چاه شماره 23  شهر وارد مدار می شود.

شرکایی یادآور شد: با حضور معاون وزیر نیرو در اسدآباد  تصمیماتی برای وضعیت آب گرفته شد ضمن اینکه با تخصیص اعتبارات ویژه تعویض لوله های فرسوده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به توجه ویژه دولت به بحث آب شرب گفت: با تخصیص اعتبار تعدادی از روستاهای شهرستان هم به تصفیه خانه فاضلاب شهر متصل می شوند.

فرماندار اسدآباد در ادامه در رابطه با پروژه های در دست اجرای امور آب وفاضلاب شهرستان تصریح کرد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه واقع در بهشت زهرا، نوسازی و بازسازی شبکه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار به 14 روستای اسدآباد همدان

آبرسانی سیار به 14 روستای اسدآباد همدان