مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 15:522022-08-26سياسي

خطیب جمعه اهواز: درخواست ما از وزارت نفت استفاده از مدیران بومی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: به یاری خداوند متعال ما در برابر دشمنان تهاجمی عمل می کنیم و شکست نخواهیم خورد.

وی افزود: دولتمردان در توافق را بشنوند و به مطالبه مردم خوزستان توجه کنند.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت جانبازان و ایثارگران ادامه داد:  ایجاد ظرفیت های گوناگون از جمله اشتغال به خصوص در صنایع پایین دستی از دغدغه های مردم است که باید برطرف و مورد توجه قرار گیرد .

نماینده ولی فقیه در خوزستان با انتقاد به کارگیری مدیران پروازی در این استان گفت: استان خوزستان متخصصان توانمندی دارد که باید از آنها استفاده شود و نیازی نیست افراد غیر بومی در استان به کارگیری شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به دستاوردهای دولت در یکسال گذشته گفت: دولت سیزدهم کشور را با خزانه خالی تحویل گرفت پس باید به این دولت فرصت دهیم تا بتواند عقب افتادگی های موجود را جبران کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد همچنین خواستار فساد ستیزی و احیای امید در جامعه شد و گفت: ایجاد تحول در قوای مجریه و سیاست خارجی که از توصیه های مقام معظم رهبری است، باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه اهواز: درخواست ما از وزارت نفت استفاده از مدیران بومی است

خطیب جمعه اهواز: درخواست ما از وزارت نفت استفاده از مدیران بومی است