مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 16:022022-08-26اقتصادي

وزیر ورزش خبر داد: افتتاح 242 طرح ورزشی در هفته دولت


وزیر ورزش و جوانان از افتتاح 242 طرح ورزشی در هفته دولت خبر داد و افزود: در هفته دولت جاری پروژه های ورزشی نیمه تمام با حضور مسئولان افتتاح می شوند تا با این افتتاح ها سرانه ورزشی استان ها افزایش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدحمید سجادی در جمع مدیران و معاونان کل ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور و روسای و نواب فدراسیون ها ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت جدید با محوریت عدالت و مردمی بودن آغاز بکار کرد و ادامه مسیر را نیز با تا کید بر این مهم ادامه خواهد داد.

درهمین راستا تمامی خانواده بزرگ ورزش و جوانان می بایست از هر گونه حاشیه بپرهیزند و با تلاش و پشتکار مسیر رشد و پیشرفت را طی کنند.

وی با اشاره به بهره برداری از طرح بهسازی ورزشگاه شهید وطنی مازندران که روز گذشته انجام شد افزود: این زمین چمن فوتبال با پیگیری و تاکید رییس جمهور و با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در اختیار علاقمندان به ورزش قرار گرفت و بعد از سالها مشکل فوتبال دوستان مازندرانی حل شد.

دکتر سیدحمید سجادی درخصوص هفته دولت و برنامه های متنوع استانها در این هفته گفت: در هفته دولت تمامی ادارات کل استان ها و فدراسیون ها برنامه ها و افتتاح پروژه های ورزشی زیادی دارند و همه ی ما موظف هستیم در این هفته گزارش عملکرد خود را در مورد اینکه در یکسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش خبر داد: افتتاح 242 طرح ورزشی در هفته دولت

وزیر ورزش خبر داد: افتتاح 242 طرح ورزشی در هفته دولت