مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 16:172022-08-26سياسي

لزوم توجه به مهارت آموزی و تربیت اسلامی در آموزش و پرورش


امام جمعه موقت بیزجند، آموزش و پرورش را مهمترین وزارت خانه زیربنایی دانست و تأکید کرد: در این وزارتخانه از مهارت آموزی دانش آموزان و فرهنگ و تربیت اسلامی غفلت شده و مورد توجه قرار نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، امروز در خطبه های نماز عبادی_ سیاسی جمعه شهر بیرجند، با اشاره به سالروز شکست مفتضحانه و خروج امریکا از کشور افغانستان پیش از اشغالگری، اظهار داشت: استقلال و امنیت یکی از بالاترین نعمت هایی است که در جمهوری اسلامی ایران از آن برخوردار هستیم و خدا می داند که امریکا چه جنایت ها و کشتاری در افغانستان انجام داد.

امام جمعه موقت بیرجند، با اشاره به روز بانکداری اسلامی، گفت: این قانون تصویب شده اما در اجرا دچار مشکلاتی است که امیدواریم در چارچوب اسلام و قانون عمل شود.

وی با گرامی داشت روز کارمند و چهارم شهریور، ادامه داد: یکی از نعمت های خداوند این است که مردم برای گرفتاری خود به شما مراجعه کنند و کارمندان باید از این فرصت نهایت استفاده را برای خدمت رسانی و حل مشکلات مردم داشته باشند.

غرب بزرگترین حامی تروریست حجت الاسلام عبادی با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد: هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر، در تقویم کشورمان به نام ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به مهارت آموزی و تربیت اسلامی در آموزش و پرورش

لزوم توجه به مهارت آموزی و تربیت اسلامی در آموزش و پرورش