مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 16:172022-08-26سياسي

مدیران عمران زاینده رود نباید نسبت به محرومیت چادگان بی تفاوت باشند


سازمان عمران زاینده رود باید بیش از گذشته در رابطه با محرومیت زدایی در شهرستان ورود کند و نباید نسبت به محرمیت بی تفاوت باشد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سیدمحمود بنی جمالی امام جمعه چادگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به مدیران، دولتمردان و نماینده عالی دولت اظهار داشت: اولین ملاک و شاخص برای ارزیابی عملکرد دولت ها توجه به مطالبات رهبری است که ایشان از ابتدای آغاز رهبری با دولت سازندگی داشتند.

بنی جمالی ادامه داد: دومین شاخص، ملاک عملکرد دولت 28 روزه است که به عنوان دولت قوی و شاخص در تراز انقلاب اسلامی، میزان و سنجش برای دولت ها است.

 امام جمعه چادگان با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری برای تحقق شعار مردمی بودن دولت ها افزود: از دولت فعلی با توجه به تلاش های اخیر ریاست جمهوری و سفرهای استانی و حتی روستاهای محروم و دور افتاده تقدیر و تشکر می کنم؛ شاخصه از بین بردن فساد و بستر فساد و مبارزه در این زمینه باید مورد توجه باشد؛ یارانه ها منشا رانت و فساد بودند که دولت ورود کرد و این بستر فساد را از بین برد.

وی به جلسه ای که با هیأت مدیره جدید سازمان عمران زاینده رود داشت اشاره کرد و بیان داشت: راجع به ورود سازمان عمران زاینده رود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران عمران زاینده رود نباید نسبت به محرومیت چادگان بی تفاوت باشند

مدیران عمران زاینده رود نباید نسبت به محرومیت چادگان بی تفاوت باشند