مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 17:072022-08-26سياسي

آخرین وضعیت وعده انتخاباتی رییس جمهور برای راه اندازی «گشت ارشاد مدیران»


درویشیان با بیان اینکه رییس جمهور ماموریت گشت ارشاد مدیران را به بنده محول کرد، توضیح داد: منظور از گشت ارشاد مدیران این است که ما مواردی را که احساس می کنیم، - تابناک ــ نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد، با بیان اینکه آیت الله رییسی برای پیشگیری و مقابله با فساد اهمیت بسیاری قائل است، گفت: در طول تاریخ انقلاب هیچ رییس جمهوری نماینده ویژه در امر مبارزه با فساد نداشته است.

حجت الاسلام درویشیان، رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور و در برنامه تلویزیونی صف اول شبکه خبر که با موضوع عملکرد دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهوری روی آنتن رفت، درباره نحوه عملکرد این نهاد اظهار داشت: رییس جمهور برای مساله پیشگیری و مقابله با فساد اهمیت بسیاری قائل است و به همین جهت دفتر بازرسی تفاوت های اساسی نسبت به دوره گذشته دارد.

وی افزود: یکی از این تفاوت ها این است که قبل از اینکه حکم بنده را صادر کنند، در هیات وزیران بر اصل بند 127 قانون اساسی نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد تعیین شد.

نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب هیچ رییس جمهوری نماینده ویژه در امر مبارزه با فساد نداشته که این هم یکی از تفاوت های اساسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت وعده انتخاباتی رییس جمهور برای راه اندازی «گشت ارشاد مدیران»

آخرین وضعیت وعده انتخاباتی رییس جمهور برای راه اندازی «گشت ارشاد مدیران»