مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 17:172022-08-26سياسي

مدیران مقصر در قطعی آب شناسایی و محاکمه شوند/ ترک فعل هایی از گذشته رخ داده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز به مناسبت هفته دولت رییس کل دادگستری و معاونان وی و دادستان همدان با استاندار همدان دیدار کردند.

رییس کل دادگستری استان همدان در این دیدار، با اشاره به قطعی روزانه چندین و چند ساعته آب در همدان اظهار کرد: به طور قطع در این زمینه سستی ها، کوتاهی ها و ترک فعل هایی از گذشته رخ داده که باید آن مدیران و مسئولان محاکمه شوند.

محمدرضا عدالتخواه افزود: این کوتاهی هه تنها درباره مسئله آب بلکه در تمام زمینه ها از دولت قبل بر دولت سیزدهم تحمیل شده و دولت سیزدهم بالاجبار باید پاسخگوی تمام قصور دولت قبل باشد.

وی تصریح کرد: باید با پیگیری های انجام شده، مشخص شود که اگر در 18 سال گذشته اعتباراتی آمده و درست استفاده نشده تا پروژه آبرسانی به همدان بر زمین بماند مقصر چه کسانی هستند.

استاندار همدان نیز با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط سختی کشور را تحویل گرفت، عنوان کرد: دولت قبل با همه سوءمدیریت ها و بی تدبیرهایی که به نام تدبیر مطرح می شد، کشور را با وضع نامناسبی در همه حوزه ها تحویل دولت بعدی داد.

علیرضا قاسمی فرزاد تصریح کرد: این منفعل بودن در حوزه مدیریت آب، پیمانکار، درباره نحوه تخصیص اعتبار و هزینه کرد آن در سال های قبل مشهود است و امروز کار را برای ما دشوار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مقصر در قطعی آب شناسایی و محاکمه شوند/ ترک فعل هایی از گذشته رخ داده است

مدیران مقصر در قطعی آب شناسایی و محاکمه شوند/ ترک فعل هایی از گذشته رخ داده است