مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 17:372022-08-26بين الملل

انتخابات تل آویو: رقابت نزدیک نتانیاهو- لاپید و عدم تغییر در توازن قوا


نتایج آخرین نظرسنجی انجام شده در سرزمین های اشغالی نشان می دهد که رقابت نزدیک احزاب «لیکود» و «یش عتید» تغییری در موازنه قوای سیاسی تل آویو ایجاد نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه اسراییلی معاریو در نظرسنجی خود از رقابت نزدیک بنیامین نتانیاهو و یاییر لاپید در انتخابات آینده کنست خبر داد و اعلام کرد که با این رقابت، تغییری در موازنه قوای امروز (جمعه) روزنامه معاریو نشان می دهد که رقابت بین ائتلاف جناح راست به رهبری بنیامین نتانیاهو رییس حزب لیکود و جناح مخالف به رهبری یاییر لاپید نخست وزیر پیشبرد امور کابینه تل آویو نزدیک است و توازن قوای سیاسی در رژیم صهیونیستی بدون تغییر باقی مانده است.

طبق نتایج این نظرسنجی، پیش بینی می شود که ائتلاف نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی بتواند 58 کرسی به دست آورد و ائتلاف رقیب، یعنی احزاب طرفدار لاپید، نخست وزیر کنونی کابینه تل آویو هم به 56 کرسی برسد.

در صورت به دست آمدن چنین نتیجه ای ائتلاف احزاب لیکود به رهبری نتانیاهو و یش عتید به رهبری لاپید با احزاب کوچک تر، ائتلافی شکننده با اختلافی کم خواهد بود.

پیش از این،  ایهود اولمرت  نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در گفت وگویی اختصاصی با شبکه i24 ضمن اشاره به اینکه انتخابات پیش رو تغییری در وضعیت سیاسی تل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات تل آویو: رقابت نزدیک نتانیاهو- لاپید و عدم تغییر در توازن قوا

انتخابات تل آویو: رقابت نزدیک نتانیاهو- لاپید و عدم تغییر در توازن قوا