مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 17:422022-08-26سياسي

معاون رییس جمهور: شرایط اداره کشور با مذاکرات و بدون مذاکرات هسته ای فراهم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید صولت مرتضوی امروز جمعه به مناسبت هفته دولت و نظارت میدانی بر اجرای مصوبات به استان قم سفر کرد.

وی در نشست شورای اداری که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به روند مذاکرات هسته ای اظهار کرد: این مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد، شرایط و امکانات موجود برای اداره کشور فراهم است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور در حوزه راهبردی دیپلماسی دولت؛ سیاست، عزت، حکمت و مصلحت را را جبران کرد، صادرات نفت به حد مناسب رسید و بخشی از منابع بلوکه شده برگشت داده شد، واکسن تولید و قدرت صادرات آن هم فراهم شد که این ها نمونه ای از کارنامه دولت است.

وی در ادامه به 31 سفر استانی و هفت سفر موضوعی رییس جمهور در کمتر از یک سال اشاره کرد و گفت: آیت الله رییسی و اعضای کابینه هر 9روز یک بار به سفر استانی می رفتند.

مرتضوی با تأکید بر اینکه امروز اگرچه همگان به اصل تفکیک قوا معتقدیم، اما همکاری ها بین سه قوه در بالاترین سطح جریان دارد گفت: ارتباط دولت با سایر قوا بسیار مطلوب است و این دولت مسائل نظام کشور را جمع آوری کرده است و متناسب با آن برنامه دارد و البته مسأله کشور یک شبه و یک ساله قابل حل نیستند، اما معتقدیم همه باید امام حسینی عمل و به مردم خدمت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: شرایط اداره کشور با مذاکرات و بدون مذاکرات هسته ای فراهم است

معاون رییس جمهور: شرایط اداره کشور با مذاکرات و بدون مذاکرات هسته ای فراهم است