مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 17:472022-08-26سياسي

26 پروژه هفته دولت در قرچک افتتاح و کلنگ زنی می شود


افتتاح و کلنگ زنی بیش از 26 پروژه عمرانی و اقتصادی و اشتغالزایی 430 نفر در شهرستان قرچک به مناسبت هفته دولت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان ضمن گرامی داشت نام و یاد شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر که به درجه رفیع شهادت نایل آمدند اظهار کرد: هفته دولت هفته جهاد و شهادت است، شهیدان رجایی و باهنر در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  تلاش کردند و برای خدا کار می کردند و خدمت به مردم در دستور کار این دو شهید والامقام بود و خداوند نیز شهادت را رزق و روزی این دو شهید گرانقدر قرار داد.

وی گفت: هر دولتی نقاط ضعف و قوتی  دارد، باید با برنامه ریزی ضعف ها را جبران کنیم، باید نقدها را پذیرا باشیم و در جهت رفع آنها قدم برداریم، باید خدمت گذار و خادم ملت باشیم، باید توفیق خدمت به مردم را قدر بدانیم و از این موهبت الهی استفاده کنیم.

فاتحی نژاد افزود: بنده به مدیران دستگاه های دولتی می گویم زمان در حال گذر است، توفیق خدمت گذاری به مردم را غنیمت بشماریم و هدف و مسیر خدمت  به مردم و مسوولان باشد، دولت سیزدهم دولت مردمی است، آیت الله رییسی  31 سفر استانی در یک سال داشتند، دیدار و گفتگو  با اقشار مختلف نشان دهنده مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 پروژه هفته دولت در قرچک افتتاح و کلنگ زنی می شود

26 پروژه هفته دولت در قرچک افتتاح و کلنگ زنی می شود