مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 19:022022-08-26اقتصادي

پوشال کولر الماس خرم آباد اصفهان


تولید کنندگان انواع مختلفی از چو بها را برای تولید پوشال های کولر الماس استفاده می کنند که می توانیم به چوب نازک از درخت سپیدار، بید و یا صنوبر اشاره کنیم.

چوب درخت های گفته شده نفوذ پذیری بالایی دارند و به همنی دلیل می توانند آب زیادی را به خود جذب کنند و به همین دلیل به وفور از آنها استفاده می شود.

این پوشال ها دارای کیفیت بالایی هستند و اجازه ورود هوای گرم را به داخل کولر نمی دهند و اکثر افراد ایرانی از این پوشال ها برای کولر خود استفاده می کنند.

یکی از معایب پوشال ها این است که دارای عمرکوتاهی هستند چرا که به صورت مداوم با اب در تماس می باشند و به همین دلیل دچار فرسودگی و افتادگی می شوند اما پوشال کولر الماس دارای کیفیت بسیار زیادی بوده و افراد می توانند با خیال راحت از آن استفاده داشته باشند.

از هم پاشیدگی کولرها باعث می شود که راندمان کولر تا حد زیادی کاهش پیدا کند و نتواند عملیات خنک کنندگی را به خوبی انجام دهد برای خرید پد سلولزی نیاز نیست که افراد هوا دهی کوار را بسنجد زیرا این پدها را به راحتی می توان برش داد و سایز آن را به دلخواه تغییر داد.

پوشال های سلولزی نسبت به انواع دیگر پوشال دارای قدرت جذب آب بیشتری هستند بنابراین افرادی که در مناطق گرمسیر زنگی می کنند بهتر است برای کولر آبی خود این نوع پوشال را انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشال کولر الماس خرم آباد اصفهان

پوشال کولر الماس خرم آباد اصفهان