مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 20:122022-08-26سياسي

دولت سیزدهم برای حل مشکلات تالش برنامه دارد


نماینده عالی دولت در تالش، چند سفر استاندار گیلان به این شهرستان طی یک سال اخیر را در راستای عزم جدی و برنامه ریزی مسؤولین استانی و کشوری برای حل مشکلات منطقه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، کیا عاشوری امروز در مراسم میزخدمت که در مسجد جامع تالش برگزار شد با اشاره بر عملکرد موفق دولت در حوزه بهداشت و درمان، واکسیناسیون سراسری و مهار کرونا، از برنامه ها و عزم جدی دولت برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم خبر داد که بزودی شاهد نتایج مثبتِ آن خواهیم بود.

  وی با اشاره به طی مراحل قانونی واگذاری پروژه احداث کنارگذر تالش به قرارگاه خاتم الانبیا و عاشورا، اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد تکمیل و اتمام این پروژه نیمه کاره باشیم.

  فرماندار تالش، نبود آب شرب مناسب را یکی دیگر از مشکلات مهم مردم بویژه روستاییان پرتلاش عنوان کرد که براساس تفاهم نامه بین دولت و قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) بزودی 158 روستا در سطح این شهرستان آبرسانی خواهد شد.

  عاشوری با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری 224 پروژه با اعتبار بالغ بر حدود 158 میلیارد و 700 میلیون تومان در شهرستان تالش به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: اغلب این پروژه ها مربوط به بهسازی و آسفالت معابر روستایی، آبرسانی، گازرسانی، تامین برق و غیره می باشد که در راستای توزیع ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم برای حل مشکلات تالش برنامه دارد

دولت سیزدهم برای حل مشکلات تالش برنامه دارد