مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 20:522022-08-26سياسي

تکمیل پروژه گازرسانی به روستاهای دماوند تا پایان امسال


بخشدار مرکزی دماوند از افتتاح 8 پروژه هفته دولت در روستاهای این بخش خبر داد و گفت: تا پایان سال به روستاهای منطقه دلیچایی گازرسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، اسماعیل سلیمانی بخشدار مرکزی دماوند، در جمع نمازگزاران شهر آبسرد اظهار کرد: حادثه تلخ 8 شهریور سال 1360 و انفجار دفتر نخست وزیری وقت به دست منافقان که منجر به شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد، دلیل نامگذاری هفته دولت است.

وی گفت: از ابتدای فعالیت دولت مردمی آیت الله رییسی، اقدامات بسیاری در کل کشور انجام شده و در بخش مرکزی دماوند نیز خدمات زیادی صورت گرفته است؛ بخش مرکزی دماوند شامل 3 شهر دماوند، آبسرد و کیلان و 3 دهستان ابرشیوه به مرکزیت سربندان با 19 روستا، تاررود به مرکزیت مرا با 12 روستا و جمع آبرود به مرکزیت آبسرد با 14 روستا است که از مجموع 45 روستا، 40 روستا دارای دهیاری هستند.

بخشدار مرکزی دماوند بیان کرد: از ابتدای دولت مردمی آیت الله رییسی 27 پروژه عمرانی در بخش مرکزی دماوند با اعتباری بالغ بر 234 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شد؛ همچنین با اخذ مجوز 3 دهیاری، تعداد دهیاری های بخش مرکزی به 40 دهیاری رسید.

سلیمانی ادامه داد: در طول یک سال اخیر، 16 بازدید روستایی از روستاهای بخش مرکزی صورت گرفت که مصوبات خوبی از جمله اجرای 80 درصد کابل خودنگهدار برق در روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه گازرسانی به روستاهای دماوند تا پایان امسال

تکمیل پروژه گازرسانی به روستاهای دماوند تا پایان امسال