مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 21:122022-08-26اجتماعي

تخصیص 39 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری عصر جمعه در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تقدیر از اقدام استان در حذف عوارض شهرداری برای مدارس اظهارکرد: - وزیر آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تخصیص 39 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس استان طی هفته دولت خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری عصر جمعه در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تقدیر از اقدام استان در حذف عوارض شهرداری برای مدارس اظهارکرد: رایگان شدن کتب درسی دانش آموزان شهرستان های مرزی هم با پیگیری مسئولان استان انجام شد.

وی در خصوص درخواست مسئولان استان برای تکمیل ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان باید این پروژه را به اتمام برساند.

وی ادامه: بنده هم پیگیری می کنم تا این پروژه در مصوبات سفر بعدی رییس جمهوری قرار بگیرد و تا آن زمان یک رقم اعتباری می دهیم تا کار تعطیل نشود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: 150 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مدارس خیر ساز استان را اختصاص خواهیم داد.

نوری تصریح کرد: برای استخر دانش آموزی بیرجند نیز تلاش می شود تا در ردیف بودجه سال آینده پیش بینی شود، اما اعتباراتی را می دهیم تا پروژه تعطیل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 39 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس خراسان جنوبی

تخصیص 39 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس خراسان جنوبی