مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 21:572022-08-26اجتماعي

رشت قبل از خاکسپاری سایه / اثری از تبلیغات شهری برای وداع با شاعر نیست!


مراسم خاکسپاری پیکر هوشنگ ابتهاج از ساعت 8 صبح در باغ محتشم (پارک شهر) مقابل پردیس دانشگاه گیلان در استانداری سابق برگزار خواهد شد - رشت قبل از خاکسپاری سایه / اثری از تبلیغات شهری برای وداع با شاعر نیست! مراسم خاکسپاری پیکر هوشنگ ابتهاج از ساعت 8 صبح در باغ محتشم (پارک شهر) مقابل پردیس دانشگاه گیلان در استانداری سابق برگزار خواهد شد ایسنا نوشت: در حالی که فردا صبح، مراسم خاکسپاری پیکر هوشنگ ابتهاج در شهر رشت برگزار می شود، به نظر می رسد این شهر برای این مراسم آماده نیست و علاقه مندان به این شاعر نگران به بهم خوردن و یا به تعویق افتادن مراسم هستند.

هوشنگ ابتهاج، شاعر مشهور ایرانی، روز 19 مرداد ماه از دنیا رفت، چند روز پس از درگذشت او خانواده اش اعلام کردند، می خواهند پیکر او را به ایران منتقل کنند تا در زادگاهش به خاک سپرده شود.

ابتدا اعلام شد، مراسم تشییع و خاکسپاری او روز پنجشنبه و جمعه (24 و 25 مردادماه) به ترتیب در رشت و تهران برگزار می شود، اما این زمان با توجه به اختلاف فرزندان او با انتقال پیکر پدرشان یک هفته به تاخیر افتاد.

بعد از اعلام رای دادگاه آلمان برای انتقال پیکر این شاعر به ایران، در نهایت شب چهارشنبه دوم شهریور پیکرش به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت قبل از خاکسپاری سایه / اثری از تبلیغات شهری برای وداع با شاعر نیست!

رشت قبل از خاکسپاری سایه / اثری از تبلیغات شهری برای وداع با شاعر نیست!