مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 07:272022-08-27بين الملل

رسانه های کم حافظه: روسیه طرفدار احیای برجام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، انتخاب و عصر ایران به نقل از منابع غربی و نشریه آمریکایی پولیتیکو نوشتند: روسیه مشتاق و منتظر احیای برجام است تا بتواند با کمک ایران نفت تحریمی خود را در بازار های بین المللی بفروشد.

- رسانه های غربگرا که چند ماه ادعا می کردند کارشکنی روسیه موجب پیش نرفتن مذاکرات احیای برجام شده، حالا می گویند: روسیه برای احیای برجام و دور زدن تحریم ها از این طریق روزشماری می کند ! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، انتخاب و عصر ایران به نقل از منابع غربی و نشریه آمریکایی پولیتیکو نوشتند: روسیه مشتاق و منتظر احیای برجام است تا بتواند با کمک ایران نفت تحریمی خود را در بازار های بین المللی بفروشد.

روسیه به ایران به عنوان یک راه فرار از تحریم ها برای فروش نفت نگاه می کند و احیای برجام و لغو تحریم های نفتی ایران، به روسیه این امکان را می دهد تا برای انتقال نفت به بازار های جهانی از طریق ایران برنامه ریزی کند.

دیپلمات های غربی می گویند که روسیه قصد دارد از ایران به عنوان دریچه ای برای دور زدن تحریم های خود استفاده کند.

مسکو در ماه ژوییه و پس از دیدار ولادیمیر پوتین با رهبری ایران، تیم هایی از مقامات تجاری و مالی و همچنین مدیران شرکت گازپروم و سایر شرکت ها را به تهران اعزام کرد تا زمینه برای همکاری نزدیک تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های کم حافظه: روسیه طرفدار احیای برجام است

رسانه های کم حافظه: روسیه طرفدار احیای برجام است