مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 07:472022-08-27پزشكي

رنگ بندی جدید کرونایی شهرهای خراسان شمالی/5 شهر در وضعیت قرمز


بر اساس آخرین به روزرسانی های نقشه کرونایی کشور که از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود، 5 شهر در خراسان شمالی به وضعیت قرمز، 2شهر به وضعیت نارنجی و یک شهر به وضعیت زرد درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، بر اساس جدیدترین به روزرسانی های وضعیت کرونایی که از سوی وزارت بهداشت منتشر می شود، 5 شهرستان خراسان شمالی شامل بجنورد، اسفراین، جاجرم، گرمه و مانه وسملقان در وضعیت قرمز، شهرستان های رازوجرگلان و شیروان در وضعیت نارنجی و فاروج در وضعیت زرد قرار گرفتند.

طی هفته گذشته شاهد افزایش نسبی تعداد بیماران کرونایی بستری در استان بوده ایم به طوری که مجموع بیماران بستری کووید 19 در استان طبق آخرین آمار به 127 نفر رسید.

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 29 بستری جدید در استان ثبت شده است.

فروکش کردن نسبی موج هفتم کرونا و پایداری این شرایط منوط به رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی است و در این شرایط کماکان توصیه مهم به مردم، تکمیل واکسیناسیون مورد تاکید است.

وضعیت قرمز یا خیلی پرخطر به شرایطی اطلاق می شود که در یک شهر از هر 100 هزار نفر، دست کم 10 نفر روزانه به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شوند و نارنجی به معنای وضعیت پرخطر محسوب می شود که در این شرایط، آمار بستری روزانه بیشتر از 6 نفر از 100 هزار نفر جمعیت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ بندی جدید کرونایی شهرهای خراسان شمالی/5 شهر در وضعیت قرمز

رنگ بندی جدید کرونایی شهرهای خراسان شمالی/5 شهر در وضعیت قرمز