مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 08:572022-08-27اقتصادي

اختصاص 197 هکتار زمین در آلونی جهت ساخت 10 هزار واحد مسکونی


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: 197 هکتار از اراضی ملی خارج از محدوده شهر «آلونی» برای ساخت مسکن طرح نهضت ملی اختصاص یافت.

- حسینعلی مقصودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: 197 هکتار از اراضی ملی خارج از محدوده شهر آلونی برای ساخت مسکن طرح نهضت ملی اختصاص یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همزمان با هفته دولت کلنگ احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و مجتمع ادارات در اراضی شهرستان خانمیرزا به زمین زده شد.

وی افزود: با مصوبه شورای مسکن استان و پس از انجام آزمایشات ژئوتکنیک و مکانیک خاک، 197 هکتار اراضی توسط منابع طبیعی تحویل راه و شهرسازی شد.

مقصودی اضافه کرد: پس از طی روند اداری، زمین تحویل متقاضیان نهضت ملی مسکن در این شهرستان خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت 10 هزار واحد مسکونی در این اراضی پیش بینی شده است که نیاز چندین سال آینده مسکن این منطقه را پاسخگو خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری همچنین ساخت مجتمع ادارات شهرستان خانمیرزا و کاربری های عمومی را از دیگر موارد پیش بینی شده برای این اراضی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه از عمر این شهرستان بیش از سه سال نمی گذرد بسیاری از ادارات فاقد ساختمان هستند و با توجه به اینکه در مرکز شهرستان زمین دولتی برای واگذاری به دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 197 هکتار زمین در آلونی جهت ساخت 10 هزار واحد مسکونی

اختصاص 197 هکتار زمین در آلونی جهت ساخت 10 هزار واحد مسکونی