مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 09:572022-08-27سياسي

پیگیری راه اندازی شهرک صنعتی 2 باقرآباد تویسرکان


نماینده مردم تویسرکان در مجلس از پیگیری فعالیت پروژه شهرک صنعتی 2 تویسرکان در باقرآباد خبر داد و گفت: شهرستان تویسرکان بعد از همدان بیشترین بودجه را از سفر ریاست جمهوری به استان گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد مهدی مفتح صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه روز خبرنگاری فرصتی است که هم به رسالت خبرنگاری توجه شود مردم  این حرفه مقدس را بشناسند اظهار کرد: عنصر اصلی در تحقق جهاد تبیین خبرنگاران هستند امیدواریم در این عرصه شما خبرنگاران بتوانند رسالت خود را به درستی انجام دهند.

وی با اشاره به وحدت مسوولان و همراهی مردم تویسرکان در راستایی رشد و توسعه این شهرستان افزود: وضعیت امروز تویسرکان در مقایسه با سال های اخیر در یک ریل حرکتی مطلوب پیشرفت پیش می رود امید است این مسیر را با توجه به ظرفیت های قابل توجه آن تا رسیدن به جایگاهی که استحقاق دارد، ادامه پیدا کند.

نماینده مردم تویسرکان در جمعیت در این شهرستان تقریبا ثابت و یا صفر است ادامه داد: بیکاری یکی از مهمترین دلایل این شرایط است بنابراین بنده این موضوع را با پذیرش مسوولیت به عنوان نماینده مردم این شهرستان با هدف حل اساسی این مشکل با جدیت دنبال می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری راه اندازی شهرک صنعتی 2 باقرآباد تویسرکان

پیگیری راه اندازی شهرک صنعتی 2 باقرآباد تویسرکان