مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 10:072022-08-27سياسي

فرمانده کل ارتش: کارکنان ارتش در مسیر مقابله با تبلیغات رسانه ای دشمن حرکت کنند


امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی گفت: از دیدگاه ما همه کارکنان ارتش و خانواده های آنها باید با افزایش سواد رسانه ای و شناخت آسیب های فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فراس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، و سایبر و .

اقداماتی در این حوزه هستند.

فرمانده کل ارتش در ادامه گفت: امروز در ظاهر ما در صلح هستیم اما جنگ امروز، جنگ ترکیبی است جنگی در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی؛ هر چند، جنبه نظامی این جنگ آشکار نیست اما نیروهای ما با هوشیاری کامل لحظه به لحظه دشمنان را رصد می کنند و ماموریت خود را در این در حوزه با دقت انجام می دهند.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: هم اکنون به لطف پروردگار و به برکت نیروی انسانی کم نظیر و شاید بی نظیر و فرهنگ سازمانی که در ارتش از آن بهره مند هستیم به سوی جایگاه و نقطه مطلوب در حرکت هستیم و با وجود تحریم ها و مشکلات، پیشرفت های چشمگیری در حوزه های مختلف در ارتش حاصل گردیده است.

بنا بر این گزارش، در این نشست دانشجویان حاضر نیز ضمن بیان دیدگاه ها و راهکارهای مد نظر خود، سوالات خود را رودر رو با فرمانده کل ارتش مطرح و پاسخ را دریافت کردند.

امیر سرلشکر موسوی نیز با تاکید بر مفید بودن تداوم برگزاری این نشست ها در رده های مختلف و استقبال از دیدگاه های مطرح شده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش: کارکنان ارتش در مسیر مقابله با تبلیغات رسانه ای دشمن حرکت کنند

فرمانده کل ارتش: کارکنان ارتش در مسیر مقابله با تبلیغات رسانه ای دشمن حرکت کنند