مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 11:072022-08-27اجتماعي

صدور برگه گذر ویژه اربعین از امروز/ کدام گذرنامه ها تمدید می شوند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ذوالقدری رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در برنامه تلویزیونی از آغاز تمدید گذرنامه ها در مراکز گذرنامه سراسر کشور خبر داد و گفت: - رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از تمدید گذرنامه های دارای اعتبار کمتر از 6 ماه و همچنین گذرنامه های منقضی از سال 91 تاکنون برای زوار اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ذوالقدری رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در برنامه تلویزیونی از آغاز تمدید گذرنامه ها در مراکز گذرنامه سراسر کشور خبر داد و گفت: گذرنامه هایی که دارای اعتبار کمتر از شش ماه بوده و همچنین گذرنامه های منقضی که از ششم شهریور ماه سال 1391 صادر شده و تاکنون نسبت به تعویض آن اقدام نشده به صورت رایگان تمدید شده و صرفاً برای سفر اربعین به مقصد عراق و عتبات عالیات اعتبار دریافت می کنند.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا تصریح کرد: در تهران، شهرری، شهریار و ورامین 5 مرکز و در سراسر کشور در مراکز استان ها و شعبات گذرنامه در استان ها، کار تمدید گذرنامه های منقضی و دارای اعتبار کمتر از 6 ماه از امروز آغاز شده است.

وی از افزایش 400 درصدی و یا 4 برابری افزایش گذرنامه در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: افزایش 82 درصدی صدور گذرنامه را نسبت به سال 98 که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور برگه گذر ویژه اربعین از امروز/ کدام گذرنامه ها تمدید می شوند؟

صدور برگه گذر ویژه اربعین از امروز/ کدام گذرنامه ها تمدید می شوند؟