مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 11:472022-08-27اقتصادي

انواع تخت بیمارستانی سه شکن فلزی ایران طب را از کجا تهیه نماییم؟


یک تخت بیمارستانی دارای محدوده ارتفاعی قابل تنظیم تا 17 اینچ است و تخت بیمارستانی سه شکن برقی که ارتفاع آن از کف تا بالای تشک کمتر از 15 اینچ است و ارتفاع کلی آن بر اساس مدل بیش از 35 اینچ است و متداول ترین دامنه ارتفاع از کف تا بالای تشک روی تخت بیمارستانی استاندارد حدود 21 اینچ تا 29 اینچ تنظیم می شود.

اگر در صورت خطر سقوط یا برای تطبیق پذیری و مانور بیشتر، باید پایین تر از این بروید، یک تخت بیمارستانی کم که تا ارتفاع عرشه 9.

5 اینچی از کف پایین می رود.

زخمهای فشاری دردناک یا زخم بستر می توانند روی پاشنه ها، آرنجها، تیغه های شانه و پایین کمر بیماران بستری که تمام روز در رختخواب دراز می کشند ظاهر شوند و هنگامی که آنها رشد می کنند، درمان آنها می تواند دشوار، پرهزینه و زمان بر باشد و همچنین نیاز به زمان اضافی از مراقب دارد و باعث درد بیمار می شود.

حدود 15 اینچ را به بالا می رساند و ارتفاع تشک برای بیماران قد کوتاه تری که ممکن است نتوانند روی تخت بیمارستانی سه شکن استاندارد بیمارستانی حتی زمانی که در پایین ترین حالت آن قرار دارد بخوابند، بسیار مهم است.

اگر عفونت شروع شود، حتی می تواند تهدید کننده زندگی باشد یا حداقل نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشد و به منظور جلوگیری از زخم فشاری، تشکهای تخت بیمارستانی به گونه ای طراحی شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع تخت بیمارستانی سه شکن فلزی ایران طب را از کجا تهیه نماییم؟

انواع تخت بیمارستانی سه شکن فلزی ایران طب را از کجا تهیه نماییم؟