مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 11:472022-08-27اقتصادي

400 میلیارد برای تقویت برق دشتستان هزینه شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در راستای تقویت و پایداری شبکه برق شهرستان دشتستان 400 میلیارد ریال اعتبار در حوزه تأسیسات برق رسانی توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی این شهرستان هزینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: میانگین خاموشی مشترکین در کشور 500 دقیقه در سال است ولی در استان بوشهر این میزان حدود 200 دقیقه است که موفقیتی چشم گیر برای استان به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: در حوزه برق رسانی اکنون تمام روستاهای بالای 10 خانوار استان بوشهر از نعمت برق برخوردار بوده و برای روستاهای زیر 10 خانوار نیز برنامه ریزی لازم انجام شده تا از طریق نیروگاه تولید برق خورشیدی برق آنها تأمین شود.

حشمتی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب جهش چشمگیری در برق رسانی به روستاهای استان بوشهر ایجاد شده است، بیان داشت: در سال گذشته 450 دستگاه پنل خورشیدی تولید برق بین عشایر کوچ رو استان بوشهر توزیع شده است که برای سال جاری نیز 250 دستگاه در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه به منظور توسعه شبکه برق رسانی و تأمین برق پایدار در شهرستان دشتستان تلاش های گسترده ای صورت گرفته است، گفت: برای تقویت و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 میلیارد برای تقویت برق دشتستان هزینه شد

400 میلیارد برای تقویت برق دشتستان هزینه شد