مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 11:522022-08-27سياسي

حجت الاسلام صالحی: همکاری دولت مردمی حتی با مخالفانش در نوع خود بی سابقه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی در نشست خبری تشریح عملکرد یک ساله مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در دولت سیزدهم گفت: - رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، تعامل و همکاری دولت حتی با مخالفان خود را بی سابقه خواند و از ولایتمداری و مردم مداری به عنوان شاخص های دولت سیزدهم و مهمترین تفاوت این دولت با دولت های گذشته یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی در نشست خبری تشریح عملکرد یک ساله مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در دولت سیزدهم گفت: رییس جمهور از ابتدای فعالیت در میدان و در بین مردم حضور یافتند و ولایتمداری و مردم مداری از شاخص های این دولت و مهمترین تفاوت دولت مردمی با دولت های گذشته است.

وی درباره دومین شاخصه دولت سیزدهم توضیح داد: دولت با نگاه شناخت و حل مسأله فعالیت خود را دنبال می کند و در حوادث مختلف از سیل تا زلزله در بین مردم حضور می یابد و تعامل و همکاری دولت حتی با مخالفانش هم در نوع خود بی سابقه است.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، پرهیز از بداخلاقی و هرگونه دوقطبی سازی و حاشیه را از دیگر شاخصه های دولت سیزدهم دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام صالحی: همکاری دولت مردمی حتی با مخالفانش در نوع خود بی سابقه است

حجت الاسلام صالحی: همکاری دولت مردمی حتی با مخالفانش در نوع خود بی سابقه است